Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że dzisiaj 10.09.2025 w godzinach 16:00 - 23:59 planujemy przerwę techniczną naszych systemów.
W tym czasie mogą pojawić się utrudnienia w korzystaniu z usług Bankowości Internetowej, Aplikacji mobilnych, Blik, Express Elixir oraz mojeID.
Usługi kartowe natomiast działać będą w autoryzacji zastępczej.

Za utrudnienia przepraszamy

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Spółdzielczej Grupy Bankowej lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!